+386 41 308 835 info@invado.si
Arbonia Group Company
Facebook Youtube

O nas

Podjetje INVADO je na trgu stavbnega pohištva aktivno prisotno že od leta 1990. Po zaslugi nenehnega posodabljanja proizvodnje, vlaganja v nove tehnologije in razvoj, ter desetletjem izkušenj, je podjetje postalo vodilni Poljski proizvajalec notranjih vrat, ter eno najhitreje rastočih podjetij v EU.

INVADO v svoji ponudbi zajema širok spekter notranjih vrat od masivnih furniranih, do klasičnih notranjih vrat z dekorativno CPL folijo, pa tudi steklena in tehnična vrata.

Posebnost in prednost vrat INVADO pred konkurenčnimi proizvajalci vrat je v edinstveni patentirani (patent št. 204.829) tehnologiji spajanja dekorativne ali CPL folije oziroma furnirja, vrata so namreč ovita v folijo brez robnih trakov oziroma se folija spaja "navznoter" in ne na robovih kot je to običajno pri drugih proizvajalcih vrat. Zaradi omenjene tehnologije imajo vrata INVADO veliko prednost pred drugimi proizvajalci notranjih vrat, saj so estetsko bolj dovršena, predvsem pa bolj kakovostna in trajnejša.

Druga posebnost notranjih vrat INVADO pa je tudi to, da imajo prav vsi modeli zaobljene robove in so zato tudi veliko bolj varna za uporabo, predvsem se zanje odločajo družine z majhnimi otroci.

Podjetje INVADO je danes s svojimi vrati trdno zasidrano na EU trgu, prisotno je na Poljskem, kot vodilni proizvajalec notranjih vrat, Rusiji, Norveški,Nemčiji, Franciji, Italiji.... in Sloveniji.

Notranja vrata INVADO pa v sloveniji, kot uvoznik in distributer, zastopa podjetje INVADO d.o.o.

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Preberi več ...

Razumem
Piškotek je v računalništvu podatek o uporabniku, ki ga spletni brskalnik shrani na računalniku ali drugi elektronski napravi za možnost nadaljnje uporabe. Gre za informacije, ki se ob obisku posamezne spletne strani shranijo na posameznikov računalnik in so ob ponovnem obisku iste strani uporabljene za prepoznavanje, sledenje in zbiranje specifičnih informacij o internetnih uporabnikih, kot so npr. preference do določenih strani/vsebin ali nakupovalne navade na spletu.